Alla inlägg under december 2008

Av Y - 2 december 2008 22:45

hon har inte mått så bra.. det lilla livet..


mår inte bra i själen. det känns jobbigt. hur kunde det bli så ? mina dåliga gener?


hon har under hösten minskat lite lite grann på sin ena måltid. vi ser det. även om det är svårt att se.


men framförallt så mår hon inte så bra. vilsen, osäker, orolig..


så nu börjar vi om i vårdsvängen.. får se hur det blir. och vad det blir.


annat också som är jobbigt. personligt och ekonomiskt och ...annat.

är på vippen att säga det till henne - JAG BEHÖVER INTE DET HÄR OCKSÅ - KAN DU FÖR H-VETE KAMMA TILL DIG OCH ÄTA !   JA JA .. DU ÄR DEPPIG OCH LESSEN OCH OROLIG OCH OCH OCH...det är jag också.. och jag orkar inte mycket mer. snälla älskade du ät.. förstör dig inte mer.. lev !

Presentation

Omröstning

vad är viktigast ?
 att vara älskad
 att ha någon att älska
 att vara snygg
 att vara smal
 att bli rik
 att må bra/vara frisk
 att älska och förlåta sig själv
 skriv gärna i komm om du saknar alternativ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards