Direktlänk till inlägg 18 juni 2008

tråkig

Av Y - 18 juni 2008 00:21

nej inget dramatiskt har hänt.


dottern har sommarlov och sommarjobb. äter varken mer eller mindre än förut. men hon anser sig vara frisk. det kanske hon är. det kanske jag som är sjuk. störd och inbillningssjuk ?


nå - att jag inte skrivit beror snarare på tidsbrist och motivationsbrist.

blir så ibland.

 
 
J

J

18 juni 2008 23:57

Tycker det är bra att du bryr dig.

Mina föräldrar märkte aldrig att jag hade ätstörningar, fast det pågick i flera år. Det är först nu när jag flyttat hemifrån som de oroar sig, och då har jag ändå varit väldigt välfungerande i några år nu.

http://telumendil.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ingemar

19 juni 2008 00:37

Dra ett mail till mig med din mailadress. Jag är en fd. "anorexippappa" Mvh Ingemar Ingemar_from@hotmail.com

 
ulle

ulle

22 juni 2008 00:17

Det har jag också frågat mig själv flera gånger! Kanske det är vi alla andra som är helt sjuka? Men vi vet ju ändå att så inte är fallet, eller hur! Sen är det ju svårt att avgöra vad som är friskt. När är dom friska? Är det när dom äter bra, har gått upp i vikt? Nej, så lätt är det ju inte heller. Den dan tankarna är nästan borta då kanske dom är friska på riktigt och det får nog ta sin tid. Själv känner jag nu att allt som är "normalt" för en 17-åring att göra det känns ganska "friskt" för mig. Tänkte höromdan att nu är det exakt 1 år sen vi var i Mora för första gången och det är ju otroligt så mycket som hänt på 1 år!

http://makrames.blogg.se

 
lilla ja

lilla ja

24 juni 2008 08:39

kram till er!

http://littlemes.blogg.se

 
Jossi

Jossi

17 juli 2008 12:36

Man fattar inte att man är sjuk, men det tillhör väll sjukdomen..jag vet precis hur det är, får din dotter ngn behandling?

http://josefiineaspeteg.webblogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Y - 24 maj 2009 01:05

de går bra nu. för henne i hennes liv. hon har sina grubblerier, sina tankar men en del är såna man "ska" ha, lite olycklig kärlek hör livet till, lite funderingar över vem man är och vart man är på väg likså.   men det händer så mycket i hennes liv...

Av Y - 6 maj 2009 23:50

Ja det är ju ofta så att man känner igen sig väldigt väl. Det betyder väl antagligen att det finns några grundläggande faktorer som är lika eller liknande för de som drabbas. Du har gjort en viktig förflyttning när du svarar på omröstningen som du be...

Av Y - 6 maj 2009 23:40

Jag/vi är fantastiskt otroligt tacksamma för hjälpen vår dotter fick hos Capio. Jag fick stöd i form av information, feedback och framförallt att min dotter blev bättre. Capio hanterade och behandlade det akuta tillståndet vår dotter befann sig. Jag...

Av Y - 19 april 2009 13:24

hon mår ju ganska bra nu. sina regler kring vad som hon får äta har hon kvar men eftersom dom är ganska sunda håller hon vikten, det och kombinationen med att hon inte idrottar eller tränar nåt. men hon mår bättre i själen än på mycket länge. inte så...

Av Y - 4 april 2009 10:24

vår dotter är för frisk.   vikten är ok. hon äter precis vad hon behöver och eftersom hon inte tränar/sportar/idrottar så behövs inte så himla mycket. men hennes inställning till mat är fortfarande störd. hennes självförtroende är svagt (vems är inte...

Presentation

Omröstning

vad är viktigast ?
 att vara älskad
 att ha någon att älska
 att vara snygg
 att vara smal
 att bli rik
 att må bra/vara frisk
 att älska och förlåta sig själv
 skriv gärna i komm om du saknar alternativ!

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards